14 Ekim 2007 Pazar

Bayramınız Kutlu Olsun... HOŞGELDİNİZ..



Bayram kartımı eklemiştim ama eski blogumdan taşıdıklarım yüzünden en arkaya gitmiş oldu. Ben de hem bir başka PSP kart çalışmamı yayınlamış olmak hem de bayramın son saatlerinde yeniden bayramınızı kutlamış olayım, dedim.
Eski blogumu tamamen taşımayı düşünmüyorum... ayrıca çalışmalarımla ilgili yazılarımı da tek tek buraya aktarmıyacağım. Her çalışmamın altına linklerini ekledim, zaten. Ayrıca yan tarafta, eski blogumun linki de var, görmek istersiniz belki....
Yeniden hepinize HOŞGELDİNİZ diyorum....

2 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Hoşbuldukkk hoşbuldukk :))

Adsız dedi ki...

CanımDostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur. Gel seni bi kuçaklıyayım yaa ?

bakalım bu sefer yollayabilecekmiyim
nilay